بازاریابی شبکه ای

راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

اصول و ارزش های محوری سازمان خود را جدی بگیرید

کشتی جنگی

کشتی جنگی ماموریت یافته بود برای آموزش نظامی به مدت چند روز در هوایی توفانی مانور بدهد. هوای مه‌آلود سبب شده بود کارکنان کشتی دید کمی داشته باشند.


در نتیجه ناخدا در پل فرماندهی عرشه ایستاده بود تا همه فعالیت‌ها را زیر نظر داشته باشد. پاسی از شب نگذشته بود که دیده‌بان روی پل فرماندهی، گزارش داد: نوری در سمت راست جلوی کشتی به چشم می‌خورد.


ناخدا فریاد زد: آیا آن نور ثابت است یا به طرف عقب حرکت می‌کند؟ دیده‌بان جواب داد: ثابت است، که به این مفهوم بود در مسیری هستیم که به هم تصادف خواهیم کرد.


ناخدا به مامور ارسال علائم گفت: به آن کشتی علامت بده که رو در روی هم هستیم، توصیه می‌کنم ۲۰ درجه تغییر مسیر بدهید. جواب علامت این بود: شما باید ۲۰ درجه تغییر مسیر بدهید. 

ناخدا گفت: علامت بده که من ناخدا هستم و آنها باید ۲۰ درجه تغییر مسیر بدهند. پاسخ آمد: بهتر است شما ۲۰ درجه تغییر مسیر بدهید.


در این هنگام که ناخدا به خشم آمده بود، تفی به زمین انداخت و گفت: علامت بده که از یک کشتی جنگی علامت فرستاده می‌شود ۲۰ درجه تغییر مسیر بدهید. پاسخ آمد: من فانوس دریایی هستم. آنگاه کشتی تغییر مسیر داد.


👌نکته مدیریتی:


ارزش‌های محوری سازمان، فانوس دریایی‌اند. تکان نمی‌خورند، نباید و نمی‌توان آنها را شکست. با کوشش برای شکستن آنها، خود را می‌شکنیم، اما می‌توانیم آنها را بیاموزیم و به کار بندیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که به بلاگ ما سر میزنند
مای ام ال ام بلاگی برای فرهنگ سازی و آموزش نتورک مارکتینگ میباشد . ما قصد داریم تا بازاریابی شبکه ای رو به تمامی ایرانی های عزیز معرفی کنیم . عزیزانی که میخواهند درباره بازاریابی شبکه ای اطلاعات بدست بیاورند ، کافیست از بخش موضوعات وارد قسمت " درباره نتورک " بشوند ...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan