بازاریابی شبکه ای

راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

ثروتمندترین مرد آسیا کیست؟

لی کا شینگ (Li Ka-shing) ثروتمندترین مرد آسیا، در سال 1928 در چین به دنیا آمد. در حال حاضر 15 درصد بازار سهام هنگ کنگ متعلق به شرکت های اوست و ارزش دارایی هایش در سال 2015 برابر 35 میلیارد دلار بوده است. در هنگ کنگ بخاطر قدرت مالی اش به او لقب سوپرمن داده اند. 

.

از 17 سالگی به عنوان یک عمده فروش و در 19 سالگی به عنوان یک مدیر کار می کرد. شرکت های او در حال حاضر در 55 کشور جهان فعالند و 260 هزار نفر برایش کار می کنند.


لی کا شینگ؛ میلیاردر چینی، فرزند یک معلم فقیر بود. در 15 سالگی به علت فوت پدرش از مدرسه خارج شد و برای تامین مخارج خانواده در یک شرکت تولید پلاستیک 16 ساعت در روز کارگری میکرد. با کوشش فراوان توانست در 22 سالگی اولین شرکت خود را در حوزه تولید پلاستیک تاسیس کند. وی می گوید: من خوش شانس نبودم، بلکه برای دستیابی به اهدافی که تعیین کردم، جنگیدم و معتقدم مردم خودشان تقدیرشان را رقم میزنند.


لی کا شینگ 86 ساله، هر روز قبل از 6 صبح بیدار می شود، به مدت 2 ساعت به بازی گلف می پردازد و در ساعت 8 صبح روز کاریش آغاز می شود. او در این سن هر روز 20 دقیقه بر روی تردمیل می دود. لی با وجود ثروت هنگفتش، ظاهری بسیار ساده دارد. ساعت معمولی و لباسهای غیرمارک او همواره مورد توجه خبرنگاران بوده است. یکی از آرزوهای وی، توسعه و بهبود اقتصاد چین بوده است. لی کا یک سوم ثروت خود، یعنی 10 میلیارد دلار را صرف خیریه کرده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که به بلاگ ما سر میزنند
مای ام ال ام بلاگی برای فرهنگ سازی و آموزش نتورک مارکتینگ میباشد . ما قصد داریم تا بازاریابی شبکه ای رو به تمامی ایرانی های عزیز معرفی کنیم . عزیزانی که میخواهند درباره بازاریابی شبکه ای اطلاعات بدست بیاورند ، کافیست از بخش موضوعات وارد قسمت " درباره نتورک " بشوند ...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan