بازاریابی شبکه ای

راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

خوش بینی و قانون جذب

یکی از قدرتمند ترین ابزاری که در هنگام کار کردن با قانون جذب در دسترس شماست خوش بینیِ سفت و سخت تان است.


چرا خوش بینی انقدر پر قدرت است؟


چون حالتی از انتظار است، نوعی واقعی از باور است.


وقتی منتظر نتیجه ی بخصوصی هستید، با باورتان روی حقیقتی محض تاثیر می گذارید، و انرژی شما با دریافت آن نتیجه ی دلخواه همسو می گردد.


این روش هم در مسیر مثبت کار می کند هم در مسیر منفی!


* انتظار یک نتیجه ی منفی را می کشید، باور می کنید که آن نتیجه ی منفی اجتناب ناپذیر است، و با دریافت آن نتیجه هم راستا می شوید.


* منتظر یک نتیجه ی مثبت هستید، باور می کنید که آن نتیجه حتمی و قریب الوقوع است، و با دریافت آن نتیجه همسو می شوید.


خب، حالا چطور می توانید عمداً از خوش بینی برای آشکار ساختن نتایج دلخواهتان استفاده کنید؟


خیلی آگاهانه و عامدانه از آن استفاده کنید! :-)


منظورم این است که وقتی نسبت به یک موقعیت خاص، مشتاق و آرزومند هستید، بر نتیجه ی عالی آن پافشاری می کنید. یعنی وقتی چیزی را شدیداً می خواهید ، با تمام قلبتان باور دارید که آن چیز در راه رسیدن به شماست. یعنی وقتی احساس درماندگی و ناامیدی می کنید، انتظار راه حل هایی را می کشید که در هر لحظه بر زندگیتان ظاهر شوند.


اگر اغلب اوقات عادت بدبینی و منفی نگری دارید انجام دادن این کار کمی سخت و چالش برانگیز است، اما با کمی تمرین به سادگی می توانید خوش بین تر شوید. این باور را برگزینید که اوضاع همیشه برای شما عالی پیش می رود، حتی با وجود شکهای فراوانتان. تردیدهایتان را به کناری بگذارید و مرتب با خود تکرار کنید که اوضاع رو به راه است.


مدت کمی پس از انجام این کار، متوجه نکته جالبی خواهید شد - کیفیت نتایجی که به دست می آورید معمولاً بازتابی از شدت باورهایتان هستند. اگر به یک نتیجه ی "خوب" باور داشته باشید، نتیجه "خوب" خواهد شد. اگر به یک نتیجه ی عالی باور داشته باشید، نتیجه "فوق العاده" خواهد شد!


هرچه بیشتر تمرین کنید، باورهایتان قوی تر خواهند شد - و هر چه باورهایتان قوی تر شوند، نتایج موثرتری به دست خواهید آورد.


"خوش بینی بعد از بدست آوردن هر آنچه می خواستید، دیگر به حساب نمی آید." کین هابارد


"واقع بین واقعیت را مانند بتون می بیند، خوش بین واقعیت را مانند خاک سفال گری." رابرت براولت


به کائنات دوست داشتنی اعتماد کنید:


یک راه خوب برای ایجاد حس عمیق خوش بینی این است که به این درک برسید که کائنات نیرویی حمایتگر و دوست داشتنی است که به نفع شما کار می کند.


به جای اینکه سعی کنید خودتان همه چیز را مدیریت کنید، این گونه فکر کنید: "من ایمان دارم که کائنات

می تواند این کار را برایم انجام دهد. ایمان دارم که منابع و موقعیتهایی که به آنها نیاز دارم به من داده خواهند شد. ایمان دارم که کائنات عاشق من است و می خواهد خوشحال باشم."


باز هم، اگر جزو آن دسته ای هستید که دنیا را مکانی سرد و نامساعد می بینید به کمی تمرین نیاز دارید. اما تمرینِ خوش بینی در این مورد هم موثر است! حتی اگر واقعاً باور ندارید که کائنات مهربان و دوست داشتنی است، وانمود کنید که چنین عقیده ای دارید. وانمود کنید که گروهی از "یاری گران نامرئی" دارید که به طور پیوسته در حال کارند تا نتایجی شگفت انگیز برای شما به ارمغان بیاورند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که به بلاگ ما سر میزنند
مای ام ال ام بلاگی برای فرهنگ سازی و آموزش نتورک مارکتینگ میباشد . ما قصد داریم تا بازاریابی شبکه ای رو به تمامی ایرانی های عزیز معرفی کنیم . عزیزانی که میخواهند درباره بازاریابی شبکه ای اطلاعات بدست بیاورند ، کافیست از بخش موضوعات وارد قسمت " درباره نتورک " بشوند ...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan