بازاریابی شبکه ای

راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

نقل قولهای راهبران بازاریابی شبکه ای در سراسر دنیا

راهبران بازاریابی شبکه ای در سراسر دنیا در رابطه با بازاریابی شبکه ای چه می گویند؟

در آغاز بازاریابی شبکه ای تنها یک راه برای من ، همسرم و البته شریک کاریم و فرزندانم در استفاده ازمحصولات بهداشتی و پرداخت قسمتی از صورت حسابها بود . بعد از وارد شدن ضربه روحی شدید(نوعی اختلال روحی شدید پس از یک تصادف یا سانحه ی دلخراش ) به من وارد شد که مربوط به حرفه ی من بود

.

برایان نالر

در آغاز بازاریابی شبکه ای تنها یک راه برای من ، همسرم و البته شریک کاریم و فرزندانم در استفاده ازمحصولات بهداشتی و پرداخت قسمتی از صورت حسابها بود . بعد از وارد شدن ضربه روحی شدید(نوعی اختلال روحی شدید پس از یک تصادف یا سانحه ی دلخراش ) به من وارد شد که مربوط به حرفه ی من بود ( من پلیس شهر اونتاریو کانادا هستم ) تجارت شبکه ای ما به معنای واقعی کلمه به یک نجات دهنده برای من تبدیل شد . استفاده از محصولات مان در بازار یابی شبکه ای باعث بهبود وضعیت سلامت ذهن و جسم و علاوه بر آن رشد کسب و کارمان باعث تمرکز من شد. حالا پس از گذشت 3 سال هدف من نشان دادن معالجه ی این اختلال با شیوه های طبیعی به افرادی با شرایط مشابه خودم می باشد همچنین با خلق یک شبکه ی پر قدرت ، حمایت و اتفاق نظر هیچ چیز نمی تواند مانع کشف مجدد ما نسبت به خودمان وتوانایی هایمان شود.

سارا و ایوان یانگ

فارغ التحصیلی از کالج در زمان رکود اقتصادی هیچ جای صحبتی برای من و بسیاری از همسالانم نگذاشته بود. ما تصور این موقعیت را هم نمی کردیم . اما ما اولین نسل قرن 21 خواهیم بود که به سمت جلو حرکت کرده و راه کاملاً نوینی برای زندگی ایجاد کردیم . تا امروز تنها درصد کمی از همسالان من موفق به پیدا کردن شغل مرتبط با رشته ی تحصیلی خود شده اند . حتی آنهایی که در این کار موفق بوده اند محکوم به رقابت شدید در مقابل یکدیگر به علت محدود بودن این جایگاههای شغلی هستند . وقتی که بازاریابی شبکه ای وارد زندگی من شد به عنوان هدف برای من قرار گرفت . من شروع به اشتراک گذاشتن آن برای قوی تر کردن هم نسلانم برای برخواستن و به زندگی بازگشتن کردم . و امروز من به همراه همسرم ایوان با همکاری تمام گروههای سنی اجتماعی از همکاران را در برابر رقبا ساخته ایم . آرزوی ما آموختن این درس به نسلهای آینده است که چگونه کنترل کامل زندگی و آینده ی خود را در دست گرفته و شادی ، فراوانی و زندگی هدف محور را از طریق حرفه ی بازاریابی شبکه ای برای خود فراهم کنند .

جف و آلیسا بوریس

بازاریابی شبکه ای نه تنها باعث شد که من فرد مفید تری باشم  بلکه شیوه ی زندگی بهتری برای بهره گیری بیشتر از آنچه که باعث هیجان ما می شود را فراهم کرد . هر شب من با رویاهایم به خواب می روم  و با یک چشم انداز و وسیله ای برای انجام آن از خواب بیدار می شوم .اشتیاق من و همسرم به خواستن برای دیگران بیشتر از آنچه که خودشان تصور می کنند مارا به انجام این کارها در طول روز به پیش می برد . زندگی با هماهنگی  رویاهایمان و خدمت به دیگران  بهترین الگوییست که می توانستیم  برای فرزندانمان برگزینیم.

لیس گراول

داشتن کسب و کار بازاریابی شبکه ای به عنوان یک شغل پاره وقت بالهایی برای وسعت دادن مهارتها و احساسات به من داده است و من عاشق به پیش رفتن بدون حد و مرز و آموزش از راهبران ، مربیان و افراد گروهم و همچنین نشان دادن راهها و شیوه های نوین زندگی به فرزندانم هستم .

شری کلوتیاز

بازاریابی شبکه ای دلیل دوباره ای به زندگی من بخشید . بعد تدریس هنر برای مدت 14 سال و رها کردن آن من واقعاً احساس شکست می کردم . بازاریابی شبکه ای به من  اعتماد به نفس و جهت داد . نه تنها  من آزادی مالی خود و خانواده ام را بدست آوردم بلکه راهی برای کمک به دیگران پیدا کردم و من عاشق محصولاتمان هستم زیرا به من سلامتی همراه با طراوت می دهد .

کریستین اسلاتر

بازاریابی شبکه ای به دلیل فراهم ساختن یک محیط امن برای غلبه بر تردید های ارتباط با افراد جدید و به کمک اعضای گروه برای موفقیت در کسب و کار و هدفهای شخصی ، موجب شد تا من یک فرد موفق در کسب و کار شوم  و این امکان را به من داد تا به طور موفقیت آمیز درآمد آن را با درآمد تجارت سنتی و خانوادگی خود جایگزین کنم . همچنین به ما این توانایی را داد تا در آزادی کامل و در زمان دلخواه آنچه را که می خواهیم عملی کنیم .

ترسا ون هوزن

پیش از بازاریابی شبکه ای من آدمی ناراحت و غممگین بودم با عادتهایی که زندگی ام را در یک دور تسلسل گیر انداخته بود . بازاریابی شبکه ای یک برنامه جامع آموزش شخصیتی ست که درآمد به همراه خود  دارد و چون من به آن درآمد نیاز داشتم خود را در آموزش شخصیتی غوطه ور کردم و به عنوان نتیجه شاد ، با اعتماد به نفس و اجتماعی هستم و به علاوه آن عادتهای بد از زندگیم حذف شدند که بیشتر از هر درآمدی برایم با ارزش است.

شانون لویس

این برای من بسیار حیرت آور است که یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی شبکه ای برای من تا کنون رشد شخصیتی بوده است . همچنان که من روی خودم کار می کنم شخصیت من عمدتاً به عنوان یک راهبر تغییری کرده است که هرگز فکر نمی کرده ام . من شنونده ی بهتری شده ام و می توانم بدون قید و شرط ببخشم بدون هیچ توقع بازگشتی . فائق آمدن بر بسیاری از ترسهایم جزئی از فرایند این کسب و کار بوده است . شکی ندارم که 4 یا 5 سال دیگر همسرم را از کاری که مشغول آن است و بسیار استرس زا و خسته کننده است بازنشسته می کنم  و ما زندگی خود را در کنار هم با آزادی و وفور ادامه خواهیم داد . من تبدیل به قهرمانی در زندگی خودم شده ام .

بکی فورد

در حالی که در تلاش برای یافتن آزادی مالی خود بودم بازاریابی شبکه ای را پیدا کردم . این تجارت به من یاد داد که از تمام بندها و محدودیتهای ذهنی خود نجات پیدا کنم . یاد گرفتم  که کمتر در مورد قضاوت مردم نسبت به خودم نگران باشم و از داستان سرایی در مورد حرف آنها بپرهیزم  . در نتیجه توانستم با دوستان قدیمی ارتباط  مجدد برقرار کنم و با ذهن و آغوش باز پذیرای ملاقات و دوستی با افراد جدید باشم .

لارا مال ویهیل

بازاریابی شبکه‌ای به من امکان داد تا یک همسر ، مادر ، دوست و صاحبکار متعادل باشم . هیچ نوع حرفه ی دیگری به شما این اجازه را نمی دهد که خانواده ی خود را در اولویت اول قرار داده و 6 نوع درآمد در جیب شما بگذارد . بی اندازه از اینکه فرزندانم را راهی مدرسه کنم و قبل از اینکه آنها به خانه می رسند در آنجا باشم خوشحال هستم . از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر با افراد گروهم کار می کنم ،ورزش می کنم ،کنفرانسهای تلفنی برگزار می کنم  و برای آماده کردن یک غذای سالم برنامه ریزی می کنم. همچنین عاشق انجام این کارها در سراسر تابستان از ویلایمان و یا کنار دریا می باشم . حقیقتاً این تغییر در زندگی است.

جو مک کی

این که بازاریابی شبکه ای هرروز من را شکل می دهد دوست دارم . من یاد می گیرم که گوش دهم و خدمت کنم . و با آموزش احساس زنده بودن می کنم . من میدانم که نقش من برای مشتریان و افراد گروهم مانند یک جریان هدایت شونده ی آب است به هرکجا می رود با زندگی می برد .  چه مزیت شگفت انگیزی بالاتر از اینکه کسب و کاری داشته باشید که به شما امکان دهد به رویاهای خود دست پیدا کنید .

ماریسا مک دونا

بازاریابی شبکه ای مادر،همسر ،دوست و به طور کلی شخصیت بهتری از من ساخته است  زیرا توانسته ام کنترل زمان را در دست بگیرم  و این توانایی را دارم که چگونه از زمان،استعداد و منابع در اختیارم ،برای کمک به دیگران استفاده کنم. من الان یک مادر و یک فرد مفید برای جامعه هستم . بیش از همه می توانم به دیگران کمک کنم تا شیوه های بهتری از زندگی را انتخاب وامتحان کنند.

 

پتی آن ریج وی

الگوی تجارت الهام بخش بازاریابی شبکه ای این فرصت رشد را به من داده تا شخصی باشم که می تواند در زندگی افراد و در دنیای به این بزرگی تغییر ایجاد کند. شعار من در این تجارت این است : هنگامی که قدرت انجام کاری در دستتان قرار داده شده ، خودداری از آن به صلاح نیست.( کتاب مقدس)

فائوزی داغستانی

یکی از اولین مواردی که ما در این حرفه می آموزیم این است که تنها محصول و برنامه ی درآمدی مهم نیست بلکه این تعامل اصلی ما با تک تک افراد است که اهمیت این کار را مشخص می کند. پیشه ی من در افزایش درک ، انتقال فکر ، الهام ، جامعه پذیری ، صمیمیت و بسیاری از موارد مثبت دیگر که لازمه ی راهبری یک سازمان است ،نقش به سزایی داشته است . تمامی این موارد مثبت ، بی نهایت در تعامل من با افراد خارج از حیطه ی بازاریابی شبکه ای موثر بوده است . من شک دارم بدون این حرفه متوجه نقش عمده ی این ویژگی ها برای موفقیت در تمام عرصه های زندگی می شدم.

سارا مک آیزاک

بازاریابی شبکه ای این اعتماد به نفس و کفایت را به من می دهد که در تمامی مراحل زندگیم کوشش کنم. هردو رابطه ی کاری و شخصی من در زندگی عمیق تر شده است و ویژگی های مثبت تازه ای برای من به ارمغان آورده است و من را به سمت رشدی سوق می دهد که هیچ گاه تصور آن را نداشته ام .

الی تری

بازاریابی شبکه ای باعث شده که من روابط دوستانه ی پرباری داشته باشم. به هنگام شروع من از بسیاری از افراد درخواست کمک کردم و هنگامی که شبکه ی خصوصی خود را ساختم ، دریافتم که بسیاری از مردم مایل به انجام آن هستند تنها اگر به سادگی از آنها خواسته شود . درسی که من از آن گرفتم این بود که باید به جلو بروم وقت و خدمات فعالانه ام را ارائه دهم و قدردان باشم . لازم است که زمان صرف شود برای فرستادن یک یادداشت، یک تماس تلفنی و یا فرستادن یک چیز شخصی برای نشان دادن قدردانی و حق شناسی . من واقعاً علاقه مند این هستم که به افراد نشان دهم که چقدر در پیشرفت من به عنوان یک راهبر و فرد فعال در تجارت نقش داشته اند.این هیچ هزینه ای برای من ندارد اما برای آنها بسیار با ارزش است .

امبر وویت

پیشرفت شخصیتی که از طریق حرفه ی ما حاصل می شود می تواند در تمامی عرصه های زندگی موثر باشد . با قدردانی از آموزشهایی که در این زمینه دیده ام ، کتابهایی که خوانده ام و سمینارهایی که شرکت داشته ام ،مادری بهتر همسری بهتر و دوستی بهتر شده ام . من می توانم این مهارتی که کسب کرده ام و چیزهایی که در این حرفه یادگرفته ام را می توانم درتمام زندگی برای بهتر شدن به کار ببندم.

ژیانا میشلی

چگونه بازاریابی شبکه ای از من شخصیتی بهتر ساخته است ؟ این یک تکامل مستمر خود بهبود است . من می خواهم بهترین فردی که می توانم باشم و هر چه می توانم به افراد بیشتری در این راستا کمک کنم .

جول و کریس مدینا

بازاریابی شبکه ای دلیلی برای این بود که ما با فرصت دادن به خودمان به عنوان زن و شوهری جوان که خود را برای نسلی جدید که می خواهند در زندگی خود و دنیای خود تغییری ایجاد می کنند الگو قرار دهیم . اینجا در جمهوری دومینیکن  یک کشور جهان سومی به علت فقر بسیاری از نیازهای اولیه مانند آموزش و درمان مسئله ای بزرگ به حساب می آید . با تشکر از بازاریابی شبکه ای ما جامعه ای را نمایش دادیم که حق انتخاب دارد. ما می توانیم با ساختن ساختمان تجارت خودمان به رویاهایمان دست یابیم و از نظر مالی آزاد شویم . بازاریابی شبکه ای از ما کارآفرین ساخته است .

الیوت کاسمیکی

بازاریابی شبکه ای به فرزندان من پدری داد که سرنوشتش را خود با دستان خود تعیین می کند . و آنها این  حق انتخاب را از پدرشان به ارث خواهند برد و من این را مدیون حرفه ی بازاریابی شبکه ای هستم.

سیندی هاولت

بازاریابی شبکه ای از من شخصیت بهتری ساخته است زیرا به من آموخته است که عمیقاً به صحبتهای دیگران گوش کنم و سعی کنم درک کنم  که آنها واقعاً چه می خواهند . و احساس می کنم  می توانم بهتر ارتباط بر قرار کنم به دلیل اینکه فقط از روی صبر گوش نمی کنم که بعد از آن داستان خودم را شروع کنم.

استیو و ایمی ماکادو

ما بسیار سپاس گزاریم که با بازاریابی شبکه ای آشنا شدیم و همه چیز در این زمینه برای رسیدن به هدف به ما کمک کرده است . دیدگاه کاری و پیشرفت شخصیتی باعث شده که ما والدینی بهتر برای فرزندان بی نظیرمان ، راهبران بهتری در کسب و کار دیگرمان ، یک زوج بهتر و فرد مفیدتری برای افراد دورو برمان باشیم. این تجارت به ما این امکان را داده است که در سفرهای فوق العاده خانواده مان را با خود همراه کنیم و دوستی هایی ماندگار برای خود ایجاد کنیم . برای این فرصت بی نظیر واقعاً سپاس گزاریم.

جان رایدل

بازاریابی شبکه ای از من شنونده ی بهتری ساخت . به جای پرسیدن سوال به عنوان وظیفه ی کاری ، حالا من فقط به دلیل کنجکاوی و اهمیت به طرف مقابل سوال می پرسم . این برای من شادی آور است و به جای این موضوع که آیا به شرکت ما می پیوندند یا خیر افتخار صحبت کردن با دیگران برایم بسیار مهمتر است .البته من همیشه آدما اجتماعی بودم اما بازاریابی شبکه مفهومی تازه از این خصوصیت اخلاقی و سطحی جدید از سهم من در مورد دیگران ،به من ارائه کرده است .

کلی آن زاندر

آیا دوست دارید اسکیت یاد بگیرید؟ بله البته که می تونید !

می خواین اسکی کنید؟ البته !

دوست دارید به دیسنی لند برید؟ پس بریم

بازاریابی شبکه ای وسیله یست که به من امکان داد به عنوان یک مادر بتوانم از نظر مالی دخترانم را حمایت کنم .

لارا مارجریسون

بازاریابی شبکه ای با کمک کردن به من در مقابل بدترین آسیب روحی زندگیم باعث شد که مادر بهتری برای فرزندانم باشم . پسر من در اوایل سال 2015 درسن 2.5 سالگی دچار یک آسیب عمیق مغزی شد و این ضایعه به قدری وخیم بود که  چیزی نمانده بود من از دستش بدم . بازاریابی شبکه ای نه تنها  محصولاتی را برای ما فراهم کرد تا هردوی ما از نظر جسمی و روحی توانایی تاب آوردن و بهبود بخشیدن به شرایط آن بحران را داشته باشیم بلکه برای ما شرایط زمانی و مالی را فراهم کرد که جایی باشیم که به آن تعلق داریم . من ازطریق آموزشهای شگفت انگیز رشد شخصیتی درون این حرفه از یک فرد عصبانی و پریشان به زنی آرام و متمرکز به آنچه که در زندگی مهمتر هستند تبدیل شدم . بازاریابی شبکه برای ما بهترین فرستاده ازسوی خدا بود .

امی اولویاس

بازاریابی شبکه ای نه تنها این امکان را به من داد که با حضورم در خانه وقتم را با دختر 6 ماهه ام بگذرانم بلکه به من اجازه داد تا در زندگی تمام مادرانی که می خواهند از نظر مالی به خانواده کمک کنند و همچنین فرزندانشان را خودشان بزرگ کنند ، تغییر ایجاد کنم . این تجارت باعث شد که من از منطقه ی امن خود بیرون بیایم و با کسانی ارتباط برقرار کنم که قبلاً هیچ تماسی با آنها نداشتم . و این زندگی آنها و زندگی من را دچار تغییر اساسی کرده است زیرا که من می توانم در رشد آنها سهیم باشم .

دبرا لی پولارد

من یک مادر ، همسر کشیش ، معلم ، فرزند و همچنین یک خواهر هستم . این تمامی شرح وظایف و نقشهای من بوده است. از دوسال پیش که من وارد بازاریابی شبکه ای شدم دوست داشتم که کلمات دیگری به این فهرست اضافه کنم . من مصمم ، توانمند ، قابل آموزش ، الهام بخش و با اعتماد به نفس هستم . من یک حرفه ای در زمینه ی بازاریابی شبکه ای و عاشق این هستم که در مورد خودم شناخت بیشتری بدست آورم و به ویژه خوشحالم از اینکه الان می توانم به افراد زیادی کمک کنم تا در زندگیشان به آزادی و خوشبختی برسند . من برای تمام چیزهایی که در پیش روست هیجان زده هستم و این بسیار خوب است .

لیٍ آن لٍوی

بهترین نتیجه برای من بعد از راه اندازی کسب و کاربازاریابی شبکه ای تغییری است که بر روی شخصیت من اعمال شده است و من دیگر آن شخص زمان ورود به این حرفه نیستم . من دیدگاه مثبتی در زندگی دارم و به طور موثرتر و عینی تر از پس مدیریت افراد و موقعیتهای گوناگون بر می آیم . افرادی که درطول این مسیر با آنها ملاقات کرده ام همگی به نوعی در ساختن زندگی و تجارت رویاهایم من را یاری کرده اند . من به طور همیشگی سپاسگزار خداوند هستم و از تمامی اتفاقاتی که باعث وارد شدن من به بازاریابی شبکه ای شده خوشحال هستم و بی صبرانه منتظرم تا در این حرفه میراث نیکی از خود جای بگذارم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که به بلاگ ما سر میزنند
مای ام ال ام بلاگی برای فرهنگ سازی و آموزش نتورک مارکتینگ میباشد . ما قصد داریم تا بازاریابی شبکه ای رو به تمامی ایرانی های عزیز معرفی کنیم . عزیزانی که میخواهند درباره بازاریابی شبکه ای اطلاعات بدست بیاورند ، کافیست از بخش موضوعات وارد قسمت " درباره نتورک " بشوند ...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan