کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای متشکل از 4 نهاد قدرتمند زیر می باشد:
1) وزارت صنعت معدن و تجارت
2) وزارت اطلاعات
3) نیروی انتظامی
4) دادستانی کل کشور
.
لازم به ذکر است که کلیه ی فعالیت های شرکت های بازاریابی شبکه ای را این کمیته دقیقاً رصد کرده ، کوچکترین فعالیت غیر قانونی را پیگیری نموده و شدیداً برخورد خواهد کرد.
طبق ضوابط و مقررات بازاریابی شبکه ای توسط وزارت محترم صنعت ، معدن و تجارت برگزاری هرگونه جلسات آموزشی بازاریابی شبکه ای تنها در دفاتر و شعب رسمی شرکت مجاز می باشد و در غیر اینصورت ، مسئولیت عواقب آن به عهده فرد خاطی میباشد .
یعنی اگر نحوه ی فعالیت هر جلسه ای کوچکترین مسئله ی غیرقانونی داشته باشد، نیروی انتظامی ( اداره محترم آگاهی) با قدرت اعمال قانون خواهد کرد.
- دوشنبه ۱۴ تیر ۹۵