بازاریابی شبکه ای

راهکارهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

دانلود کتاب پول ، پول ، پول جان میلتون فاگ

کتاب پول ، پول ، پول

نویسنده : جان میلتون فاگ

.

جهت دانلود کتاب پول پول پول اینجا کلیک کنید
حجم: 160 کیلوبایت
توضیحات: دانلود کتاب پول پول پول

کتاب «پول . پول . پول . پول . پول» نوشته‌ی « جان میلتون فاگ» و ترجمه‌ی «علی صباغی» است . این کتاب یکی از آثار بی‌نظیر جان میلتون فاگ است . او فردی کارکشته و مجرب در همه عرصه‌های زندگی بالاخص بازاریابی شبکه‌ای و نیز نویسنده کتاب پرفروش «بهترین بازاریاب شبکه ای دنیا» است . او در این کتاب  ، قصد دارد خوانندگان را به ساده‌ترین شکل ممکن با بازاریابی شبکه‌ای ، آشنا کند . این کتاب ، به ویژه مناسب افرادی است که مایلند خیلی سریع ، آشنایی کاملی با این بیزینس 50 ساله پیدا کنند و برای آنانکه واقعا به دنبال راه جدیدی هستند .

دانش کتاب ” پول ،پول ،پول ،پول ،پول” درباره ی پول نیست . درباره ی راهی برای پول درآوردن است . راهی که هم آسان است و هم سخت ! آسان است برای کسانی که اهل کار کردن برای دیگران نیستند و در پی ساختن کسب و کار خود هستند و سخت است برای کسانی که قصد دارند برای دیگران کار کنند و کسب و کار دیگران را بسازند . اما این راه چیست ؟ بازاریابی شبکه ای .

اگر می خواهید فوری و بدون فوت وقت ، بازاریابی شبکه ای را بشناسید  ، جان میلتون فاگ نویسنده کتاب این کار را برای شما آسان کرده است . شاید در هیچ جای دیگری نتوانید در این حجم کم ، اطلاعاتی را تا این اندازه کامل و مستدل و به زبانی ساده بیابید . حتی اگر بخواهید اطلاعات خود را با دیگران سهیم شوید این کتاب کوچک زحمت این کار را به دوش می کشد و علیرغم کوچکی اش کمک بزرگی برای ساختن کسب و کارتان خواهد بود .

عاااالی،ممنون از شما....
خیلی کتاب خوبیه دوس دارم ممنون 



خیلی عالیه

خیلی جالبه...

کتاب پول پول کتاب حجم و البته مفید و جالبیه، کسانی که مثل من باید کتاب داشته باشین تو کتابخونتون می تونین از سایت بوکالا با تخفیف بخرینش. ممنون از شما بخاطر اینکه این کتابهای ارزشمند معرفی می کنین.

يكشنبه ۲۷ بهمن ۹۸ , ۱۳:۰۴ مفهوم کوچینگ کسب و کار
It's the best time to make some plans for the future and it is
time to be happy. I have read this post and if I could I desire
to suggest you few interesting things or suggestions.
Maybe you could write next articles referring to this article.
I desire to read even more things about it!

خیلی عالیه 😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که به بلاگ ما سر میزنند
مای ام ال ام بلاگی برای فرهنگ سازی و آموزش نتورک مارکتینگ میباشد . ما قصد داریم تا بازاریابی شبکه ای رو به تمامی ایرانی های عزیز معرفی کنیم . عزیزانی که میخواهند درباره بازاریابی شبکه ای اطلاعات بدست بیاورند ، کافیست از بخش موضوعات وارد قسمت " درباره نتورک " بشوند ...
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan